vineri, 22 august 2014

Circumstanțial


mereu cuprins de temeri și uimiri
pe care le-alternez circumstanțial
din punctul meu de viață cu trăiri
evit să fiu penibil sau banal
ponosit mereu de întrebări
pe harta unui mistic calendar

din punctul meu de gânduri și cuvinte
pătruns-am pe alei de anotimp
aproximând cu mersu-mi înainte 
circumstanțial de loc
circumstanțial de timp
circumstanțial de mod

din punctul meu de vis și poezie 
nu pot surprinde-ntregul peste tot
și-atuncea întregesc cu fantezie
circumstanțial de mod
circumstanțial de timp 
circumstanțial de loc

din punctul meu radiind incertitudini
privesc al lumii ne-ncetat exod
recunoscând în sunet și imagini
circumstanțial de timp
circumstanțial de loc 
circumstanțial de mod

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg