joi, 14 august 2014

La un pas


la un pas de veșnicie 
la un cuvânt 
la doar un băț 
mă ghemuiesc în vremelnicie 
rugându-mă sătul 
să nu-nceteze 
delirul altor clipe de dezmăț 

au fost momente-n care îmi doream repaus  
să uit de mine-n somn tranchilizant
să nu mă mai ofer luminii ca adaus 
să încetez să ud al timpului bazalt 
ce nisipit în dunele de clipe
mă poartă în neant

azi parcela mea cu rădăcini morbide  
crăpată de izvoarele secate  
cu urme albe amintind saline  
de anotimpuri preaîndestulate  
renaște iar un vis de înfrunzire  
amintind de veri  exuberante
când se-ncingea platonica iubire

clepsidra mea de gânduri curge noi cuvinte
o altă niagară de dimineți terestre
din fără nici un timp aducerile-aminte
cântându-mi iar pe struna închiselor ferestre
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg