luni, 22 septembrie 2014

Stări (1)


sub cerul celor patru zări
în marea-atâtor întrebări
în rătăcire de cărări
hoinăresc multiple stări

mă-mbrac în ele rând pe rând
și sunt paiață de pământ
ridicată-n rang de gând
în oglinzi doar chipuri sânt

sub cerul celor patru zări
în marea-atâtor întrebări
în rătăcire de cărări
și-n aburii atâtor stări

haine lungi și haine scurte
nici frumoase nici urâte
când fericite când durute
mă poartă-n  vremi necunoscute

sub cerul celor patru zări
în marea-atâtor întrebări
în rătăcire de cărări
prin zăcămintele de stări

peticit curgând de zdrențe
mocnesc din mine aparențe
chipuri cu multiple fețe
mascând secrete și esențe

sub cerul celor patru zări
în marea-atâtor întrebări
în rătăcire de cărări
topesc ghețarii unor stări

pe-un alt peron de seară
mă sting ca-ntâia oară
și mă voi naște iară
din propria mea ceară

sub cerul spart în patru zări
pe norii grei de întrebări
defrișez visând cărări
prin pădurile de stări

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg