luni, 23 aprilie 2012

Balada ploii de timp


Pic, pic, pic...
cad clipe de nimic
pe trupu-mi decrepit

gândul mi-l lovesc
fața mi-o plesnesc
uitarea mi-o sporesc

stropi deși mărunți
parcă vin din munți
pân' la mine punți

pașii mei desculți
pașii mei mărunți
nu le țin cadența
și nici evidența

pic, pic pic...
cad stereotip
din cerul de sus
pe mine m-au supus

mi se scurg șiroaie
pe mâinile goale
peste amintiri
îmi intră în priviri

și se duc la vale
albii lungi banale
n-au nimic în cale
ce-ntâlnesc prăvale

pic, pic, pic...
dans caleidoscopic
în culori mă-mbată
ploaie blestemată

clipe de nimic
m-au făcut astenic
m-au făcut endemic
slut și paranoic

mă gândesc la soare
cu multă ardoare
însă-i inutil
timpu' nu-i ductil

mă-nfășoară lin
cu gust de pelin

mă dizolv entropic
astăzi doar un pic
mâine înc-un pic

pic, pic, pic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg