miercuri, 18 aprilie 2012

Declarație de dragoste


Nu vreau să îmi iubești iubirea ce ți-o port,
de poți iubește-mă cumva numai pe mine;
viața mea cum e, de are încă rost,
ți-o dau dacă-ți aduce fericire.

Mi-o ia dacă prin ea te împlinești,
poți să o prefaci în tot ce-ți face bine;
atâta-ți cer, de-o fi să o primești:
n-o folosi manta de proaste zile,

n-o pune în vitrina de trofee,
n-o-mpacheta în ziar, cu naftalină,
nu o călca cum calci tu pe alee...
mi-o arde și mi-o pune-n vânt și în lumină.

Un comentariu:

  1. Desi cred ca ma gasesc intr-un abis al disperarii incerc sa-mi tamaduiesc aripile sufletului cu lumina din poezia d-voastra.Citind-o am senzatia ca e scrisa pentru mine...si acest lucru ma tulbura f.tare.Multumesc !

    RăspundețiȘtergere

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg