luni, 2 aprilie 2012

Ce port în mine


Îmi sunt mie însumi
alfa și omega

un început și un sfârșit
între care nu știu ce este și ce nu este al meu

literele, cifrele, semnele
nu sunt ale mele

iubirile sunt pe jumătate ale mele

semnificațiile sunt ale mele
suferințele sunt ale mele

fericirea nu este-a mea
și-a uitat-o cineva în dormitor

gândurile sunt pasagere
unele sunt ale mele
le recunosc
dar se leagă de unele pe care nu le cunosc

la fel și certitudinile
nu mai știu care sunt ale mele

sentimentele au toate culorile mele
eu le-am gătit cum sunt

obiectele sunt procurate
le întrebuințez pe multe din ele
dar sunt și multe de prisos

ochii îmi sunt cele mai vechi și mai bine conservate daturi
în jurul lor totul e transfigurat de timp
și de purtare 

am pierdut multe prin vreme
și le-am substituit cu amintiri

cu tine nu știu cum fac
încă aștept să-ți ocupi locul

de fapt fiecare loc ar putea fi al tău
până și locul meu

fiecare lucru poate fi al tău

și eu sunt al tău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg