miercuri, 9 mai 2012

Semne de întrebare


sub cerul spart de nori și de visare,
pe solul de mormânt pentru uitare,
în cerc de orizonturi largi, seducătoare
sunt un punct minuscul de-ntâmplare.

sunt și mă întreb de ce mă doare,
de ce sunt măcinat de timpul care moare,
ce-oi fi eu, ce-i lumea asta mare
alternând mereu sub stele și sub soare.

mă bate vânt de dor și disperare,
iubiri mă traversează solitare,
mă răstignesc în puncte cardinale...
cum, de ce și cât mai sunt în stare?...

imagini, sunete, senzații-mi vin în cale
foame, sete, nevoi din fiecare
mă hărțuiesc din aer, sunt ca și o mare...
de ce mi-s date să le am eu oare?

sub cerul spart de nori și de visare,
pe solul de mormânt pentru uitare,
în cerc de orizonturi largi, seducătoare
sunt un semn minuscul de întrebare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg