sâmbătă, 2 februarie 2013

Invocare


mi s-a deschis în suflet vechea dramă
recidivă a morții-n culmea vieții
și pentru că sunt singur, dragă mamă,
te invoc pe tine-n pragul dimineții

revino tandră să-mi stai la căpătâi
cu ceaiul și privirea leacuri de demult
ce m-au crescut pe pașii cei dintâi
și m-au dus slobod prin junglă și tumult

ești Dumnezeul existenței mele
care mi-ai dat viață pentru a muri
descifrând din pașii vremii efemere
nerostul de a fi și rostul de-a iubi

crește-acum din mine peste lume
dorul pe care cândva mi l-ai sădit
să umbresc deșetul deșertului cu dune
să las în el mirajul cu foame de iubit

revin la tine mamă încărcat de clipe
dă-mi iară adăpost și îndurare
mai naște-mă o dată fără zile
mă-nvață veșnicia și spațiul fără zare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg