luni, 18 martie 2013

A venit iarna



Andre Kohn (Андре Кон) De: Pasión por el Arte (Passion for Art)


A venit iarna

a pus câteva troiene și-un viscol
pe fâșia de graniță dintre noi
peste primăvara la care lucram
să te pot primi cum se cuvine la vară


Încă nu a înghețat totul

speranța-mi mai irigă cu aburi de disperare
aleile pe care ar fi fost să pășești


Am văzut dinspre orizonturile tale

în alte vecinătăți
că ți s-au așternut câmpuri cu flori
noi ispite și deschideri promițătoare


Am înțeles de ce căldura ochilor tăi

visările și gândurile tale
se întorc dinspre mine spre-acolo
unde e viață, cântec și soare
frumusețe coloră care ți se asortează


Pe palele vântului ce se întețește

îți voi trimite așa
o vreme
frunze multicolor ruginite
inscripționate „nu te-am uitat”
„ce mult te-am iubit”
„acolo șezum și plânsem”


Până ce mi se va termina desfrunzirea

și iarna mă va transorma într-un obelisc alb
închinat uitării
acelei veri misterioase
în care nu vei veni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg