miercuri, 27 martie 2013

Târziu


m-ajung toate lucrurile nefăcute la timp
sau nespuse când le era vremea
nefăcute 
nespuse 
sunt totuși aici
monștri de reproș invizibili

credeam c-au pierit când le-am estompat
că nu au fost ca să fie
dar iată acuma au înflorit
și-mi topesc zăpada uitării prea timpurie

îmi spun că altul eu aș fi fost
că alta lumea mi-ar fi 
dacă le-aș și făcut 
sau le-aș fi rostit curajos
atunci când lor vremea le-a fost 

atâtea gânduri 
nefăptuite
nespuse
ce de mine-au depins să devină reale 
răzbat prin cerul curent
și plouă
și ning
din nori de regrete
îmi neagă orice drept la prezent

mi-e târzie căința
târziu e și ceasul din noapte

cum ar fi arătat dimineața ce-mi vine
consecință a ceea ce am reușit să fac și să spun
dacă le-aș fi făcut
pe cele defel nefăcute
nespuse
acuma în mine țipând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg