marți, 9 aprilie 2013

Singur cu mine


suflet aeratic
trup cu plumb în humă
nici nu știu acuma 
din mine cine mai rostește
plutind pe soarta noastră 
cu mersul de lunatic

spuneți-mi
cât din fiecare sunt sau poate nu-s
identitatea mea la cine se păstrează
vreau să vorbesc cu mine
de ce tăceți
vorbiți-mi

oglinzi înșelătoare
ape despre mine născociți
când stau pe malul vostru
și-n unde mă prefaceți
din salcie plângătoare

adâncuri mate
plutesc pe voi interogări de fulgi
și simt ca un vârtej răspunsurile toate
înecat în gânduri ce plouă de pe cer
enigma voastră-n mine
se tot zbate

trup cu plumb în humă
suflet aeratic
răstigniri de mine în respirări de timp
spuneți-mi cine sunt de sunt
valul mi-e de mare
mă arde ca o dună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg