miercuri, 31 iulie 2013

Condamnare


voi fi închis pe viață în tăcere
c-am jefuit cuvintele de sensuri
le-am mistificat cu-a mea părere
le-am turnat încins în volum de versuri

un tribunal al artelor supreme
m-a găsit estetic vinovat
c-am răstignit cuvinte multe-n stele
și de gânduri tern le-am separat  

am și tăcut cuvinte pentru mine
când alții se loveau cu ele-n piept
le-am ferit de dogmele infime 
să nu mai fie luate în deșert

sunt vinovat că le-am schimbat valențe
le-am combinat cum ele nu sperau
am provocat în suflet turbulențe
lacrimi de speranță să le dau

le-am turnat încins în volum de versuri
le-am mistificat cu-a mea părere
am jefuit cuvintele de sensuri
și voi fi închis pe viață în tăcere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg