marți, 16 iulie 2013

Poem abstract


mi-s zilele pachet de cărți de joc 
amestecate
cândva intact 
azi rău de tot uzat
purtând și semne-ascunse pe care uneori le recunosc

curând am câștigat o mână
și mi-a venit iar rândul s-amestec cărțile
apoi să extrag una din pachet

ce zi o fi și azi
e dimineață
seară

mă bate vântul
e senin
sau o să plouă

ce anotimp va trece pe cerul zilei
ce-o am în mână 
și-ncep să o filez

s-o joc la cacealma
s-o iau iar în serios

nu știu trișa
deci nu o să trișez

să fie astăzi azi
să fie mâine
sau poate va fi iarăși ieri

va avea aceleași vechi găteli
sau va fi nou nouță  în priviri și-n glas
în umblet și la port

de-ascunde-n ea vreo miză
nu o să-i mai spun iar pas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg