marți, 3 decembrie 2013

Gândul


sunt spuma albă a oceanului tău
pe care o legeni sau o treci prin furtună
mă sparg și mă mistui pe-al valului hău
numai liniștea ta mă adună

m-ai trecut peste țărmuri de stânci
m-ai prelins pe plaje de soare
m-ai dus în larguri cu ape adânci
am stat în ploi și ninsoare

cunosc înalturi prin care-ai trecut
neliniști ce te-au dus în adâncuri
dileme cu care te-ai întrecut
și-atâtea înfângeri, arderi, nimicuri

tu, gând nestatornic ca o iubită
sunt spuma albă pe-a oceanului hău
mă-neci mereu și mereu în ispită
mă spargi de pereții timpului tău

omniprezent, cu sclipiri ori doar mat
tu al nimănui ești și-aparții tuturor
îmi animi cu valuri lutul uscat
îi dai contur cu aparențe de zbor  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg