joi, 30 ianuarie 2014

Coborârea în noapte


muribundă zi
să intrăm împreună în fântâna nopții
tu să-ți tămăduiești nevederea
eu să-mi alimentez monștrii hămesiți de întuneric
vom coborî pe funiile amintirilor ce ne leagă

cu glugile pe care le vom purta pe cap
ca doi profanatori intra-vom în cavoul nopții 
eu nu voi vedea cum îți curg ochii
tu nu vei vedea grimasele coșmarului meu
vom crede unul despre celălalt 
că suntem mai răi decât suntem

asta numai dacă noaptea nu va aprinde brusc luna
să ne surprindă cum suntem
obosiți și îngrijorați de ce-a fost între noi
între noi și ceilalți care dorm
între tine și nori
între mine și umbrele mele
acum monștri hămesiți de întuneric

muribundă ultimă zi
să avem grijă la funiile putrezite de uitări
dacă s-or rupe
am cădea îmbrățișați
în adâncul fântânii nopții
și nu ne vom mai revedea niciodată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg