vineri, 14 martie 2014

Condens și vapori

                                                Dali

am fost contrariat să constat că pereții mei exteriori
atât cei mați cât și cei transparenți
condensau și acumulau fără discernere vapori ai trăirilor din jur

nu am fost niciodată etanș
am avut scurgeri necontrolate destule
însă tot am capacitat o diversitate semnificativă de contururi
care-mi devoalau subiectiv aspecte ale lumii

și poate că m-ar fi năpădit în cele din urmă
florile de mucegai
de gheață
de plante
încât pe nesimție aș fi dispărut printre buchete
dacă nu-mi venea vremea să năpârlesc
ca orice târâtoare de pe relieful terestru

pereții mei au început să transpire
să se evapore
să se subțieze

mai am puțin și vor dispărea
iar eu voi deveni una cu vaporii trăirilor de-afară
căutând un loc prielnic să condensez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg