duminică, 23 martie 2014

În nacela vieții


A fost o vreme în care convingerile despre viața mea
m-au împins înspre fapte 
și am intrat în vârtejul acțiunilor
acționând și fiind acționat
subordonând diverselor țeluri
gândurile și cuvintele de care dispuneam

Abia când am obosit și mi-am tras sufletul
gândurile și cuvintele mi-au arătat
derizoriul întreprinderilor mele
în a schimba și a remodela
o lume care se schimbă și se remodelează singură

M-am retras cu gândurile și cuvintele în spatele frontului
întrebându-mă dacă viața mi-ar fi putut fi dată
s-o irosesc într-o luptă în care prima linie 
cea care înalță eroi pe morminte necunoscute
mi-e inaccesibilă

Am căzut istovit pe gânduri
și m-am acoperit de cuvinte
și am început să înțeleg cum
doar din gândurile și cuvintele mele
aș reuși să concep lumi derivate lumii în care sunt

Cuvintele
noțional
îmi pot reda toată fauna înconjurătoare
iar mai apoi
conceptual
îmi alimentează gânduri despre orice lumi
posibile și imposibile
reale și virtuale
frumoase sau urâte
bune sau rele
despre tot ce a fost 
este și ar fi să mai fie

În nacela balonului cuvintelor și gândurilor mele
survolez totul
privesc
ascult
visez și iubesc
până ce m-oi pierde 
în zări și înalturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg