joi, 20 martie 2014

Singurătatea (1)


                                                          „Singurătatea este o operă de convertire la tine însuți”- Emil Cioran

zile la rând îmi urmăresc singurătatea
stându-mi în preajmă atentă la mișcările mele
la orele de somn
la neliniști și așteptări
la farfuriile din care mănânc
la tăcerile mele
la nopțile și zilele prin crăpăturile cărora aștept
să prind vreun poem
de care să mă bucur 
dar mai apoi mă întristez cu gândul la tine
 la cum ți s-or potrivi culorile lui
cum se vor asorta cu stările tale
cu privirea și părul tău
cu orele tale
și cu depărtarea pe care încearcă s-o îmbrace

Un comentariu:

  1. "zile la rand imi urmaresc singuratatea"...si n-am inca puterea de-a mi-o...urma.
    ....duios si plin de dragoste versul tau...multumesc prietene!

    RăspundețiȘtergere

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg