miercuri, 18 iunie 2014

Reflexiv


am pătruns în ochiul lacom care m-a pătruns
am pășit prin bolta curcubeului care m-a pășit
am surâs luminii albe care m-a surâs
am călcat umbra lungă care m-a călcat
am palpitat inima albastră care m-a palpitat
am lingușit căldura care m-a lingușit
am aburit frigul care m-a aburit
am cutreierat zilele și nopțile care m-au cutreierat
am rostogolit zarul anotimpurilor care m-a rostogolit
am îmbrăcat zumzetul care m-a îmbrăcat
am alarmat senzațiile care m-au alarmat
am mișcat percepțiile care m-au mișcat
am oglindit gândul care m-a oglindit
am îmbrățișat pământul care m-a îmbrățișat
am gândit visul care m-a gândit
am animat metafora care m-a animat
am sfințit iubirea care m-a sfințit
am călătorit spațiul care m-a călătorit
am rătăcit oglinda care m-a rătăcit
am băut timpul care m-a băut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg