marți, 4 noiembrie 2014

Mă caut


de când mă știu am auzit venind de undeva din mine
ciudate și neclare articulări de cuvinte și gânduri
uneori imperative
alteori interogative

oricâtă liniște mi-am făcut adesea
nu am reușit să deslușesc conținutul ori sensul acestor mesaje
întotdeauna stinse
vagi
neconcludente

dar m-am obișnuit cu ideea că în mine sălășuiește un alter ego
dispus să intervină neașteptat și doar de mine perceput
în monologurile mele interioare
ori în dialogul meu cu lumea
uneori imperativ
alteori interogativ

am tot sperat că veni vremea să ne întâlnim
să facem cunoștință
să încercăm să ne cunoaștem
eventual să ne devenim prieteni

însă mereu am amânat
ba eu
ba el
cu vocea sa 
de fapt cu mesajele lui indescifrabile
uneori imperative
alteori interogative

de la o vreme simt însă în mine un gol
dat de absența acestor interpelări care se insinuau inopinat
în monologurile mele interioare
ori în dialogul meu cu lumea
uneori imperativ
alteori interogativ

deja îmi fac griji
griji amestecate cu un soi de dor necontrolot
oare am trecut pe lângă mine fără să mă fi recunoscut
să mă fi salutat măcar
să mă fi privit
imperativ
sau interogativ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg