duminică, 28 decembrie 2014

Sleep


acum m-am trezit
între timp viața a mers înainte
zidul berlinului a căzut
ai mei au plecat
(mama spunea că nici pentru o masă copioasă
omul nu trebuie trezit
somnul e mai binefăcător ca orice pe lume
deci nu se compară nici cu o călătorie)
se caută teroriști sau hackeri în fiecare din noi
iubita s-a mutat în alt oraș cu tinerețea mea cu tot
încălzirea globală a devenit explicație pentru orice cataclism
blocurile sunt aproape toate izolate termic în culori
locuri libere pentru scris cărți în pușcării nu mai sunt
toată lumea vorbește și nimeni nu aude
bogăția și sărăcia cresc invers proporțional
pe alte planete tot nu există viață
eu nu m-am lăsat de fumat
mă voi culca din nou
nimic nu e mai binefăcător ca somnul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg