sâmbătă, 3 ianuarie 2015

În căutarea iubirilor pierdute


Niciun cuvânt sub pașii răsunând tăcerea.
Întârzie ecoul primelor rostiri.
Capitonate amintiri își întețesc strânsoarea,
curg lacrimi din secretele-amintiri

Că n-am știut la vreme să îmi strig iubirea.
Sălbatici cai în mine au cunoscut doar țarcul.
Perfecționistă fire, mi-ai dat nefericirea
de biet ceasornicar ce-a vrut să-nfrunte veacul.

Voi, frici nătânge prefigurând eșecuri,
aripile din zbor mi le-ați tăiat.
Am supraviețuit multiplelor înecuri 
rugându-mă răbdării ne-ncetat.

Capitonate amintiri își întețesc tăcerea,
curg lacrimi din secretele rostiri.
Niciun cuvânt nu-mi mângâie durerea.
Întârzie ecoul tăcutelor iubiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg