luni, 27 aprilie 2015

Tranzitând


m-am trezit azi 
amintindu-mi vag
că sunt un rest aruncat în somnul nopții de ieri
după ce făcusem dragoste și băusem câteva beri
întrebându-mă-n van
dacă ieri a fost sau doar am visat sub cergă 
că am băut mai multe beri și am cunoscut o femeie superbă
gândindu-mă-n oglindă
cum am ajuns iar față în față cu mine 
încercând să mă recunosc cu barba crescută
amintindu-mi nesigur
dacă nu cumva sunt un rest aruncat în somnul nopții de ieri
după ce am băut câteva beri și am cunoscut o femeie superbă
întrebându-mă singur
dacă am făcut dragoste sau dac-am fost beat sub propria-mi cergă
și dacă ieri a fost adevărat ori a fost premoniție
că azi va fi să plec către mâine
pe vechiul drum nou pentru dragoste și-o bucată de pâine
într-o aceeași neîntreruptă tranziție

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg