miercuri, 23 septembrie 2015

Vrerile mele

                                                                                                           Caravaggio - Sfântul Ieronim
vrerile mele
cele pe care le-am trimis oști
strălucind de încredere 
gata să se înfrunte cu vrerile lumii
au început să mi se întoarcă acasă
în cete răzlețe
ostenite
sângerânde
confuze
infirme
marcate de confruntări
de prizonierat

în derivă
armatele mele de vreri 
pe care le credeam invincibile
îmi cer să cobor steagul fluturând de vise albastre
să mă predau necondiționat
unuia dintre acele imperii victorioase
globalizarea
banul
fiscul
sau moartea

                                                                                                             Foto via Ileana Serban

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg