joi, 24 decembrie 2015

Sunt un eu


Dumnezeule necuprins cuprinzător de întreg
sunt un desprins efemer din cuprinderea ta
în mărginire mă lasă s-ajung să-nțeleg
taina arzândă ce-ai pus-o în inima mea

Încorsetat organic cu spirit și suflet 
uitarea în mine e cimitir de-amintiri 
stafii mă străbat din tălpi până-n creștet
cu ispite sonore și iluzii-n priviri

Îmi trimiți gânduri să le prefac în cuvinte
în vise ciudate necontenit mă afunzi
caleidoscop de imagini îmi înșiri dinainte
dar Tu pe Tine în toate Te-ascunzi

În mărginirea-mi mă lasă s-ajung să-nțeleg
taina arzândă ce-ai pus-o în inima mea
Dumnezeule necuprins cuprinzător de întreg
sunt un eu desprins efemer din cuprinderea ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg