vineri, 26 februarie 2016

La marginea cuvintelor


ca în fiecare dimineață
gândurile și sentimentele mi se trezesc leneșe
în așternutul cald și mototolit al cuvintelor

ca de fiecare dată
gândurile și sentimentele se așează în fața oglinzii 
și probează cuvintele care zac în garderobă

ca în fiecare zi
gândurile și sentimentele împopoțonate de cuvinte
mă scot în lumea largă

ca de obicei
gândurile și sentimentele cântă sau desenează cuvinte
lucrurilor și ființelor dispuse să asculte

ca în fiecare seară
gândurile și sentimentele se dezbracă de cuvinte
mă caută îngrijorate îmi iau pulsul să vadă cum mă simt

ca în fiecare noapte
gândurile sentimentele și cuvintele mă îmbracă de culcare
și mă scufundă în vise

ca de fiecare dată
stau locului și mă întreb cine aș fi
fără gândurile sentimentele și cuvintele mele
dacă ar fi să nu le mai găsesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg