luni, 21 martie 2016

Holistică

„Totul e atât de simplu! Atât de simplu încât devine de neînțeles.” Nichita Stănescu

mă surprind adesea vorbindu-mă vorbind
în bezna de lumină interioară
orbind mă văd pe mine în privind
prin nimic concret ce mă-mpresoară

mă surprind adesea gândindu-mă gândind
în lumina din bezna interioară
la trecut mă văd viitorind
intrându-mă-ntr-o ieșire atât de clar neclară

mă surprind adesea neștiid știind
ne-nțelegând ce înțeleg când nu-nțeleg
știind neștiind balans de fiind-nefiind 
mă oglindesc pe mine parte și întreg

mă surprind adesea stând călătorind
între lumini și bezne interioare
sfârșit abia-nceput și început sfârșit 
cu următoare clipe anterioare

și mă surprind adesea călătorind șezând
între bezne și lumini înșelătoare
început neînceput și nesfârșit sfârșit
în anterioare clipe viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg