miercuri, 9 martie 2016

Micul nostru secret

După o idee a lui Jules Laforgue 
Imaginea via Art by David Ho
Dacă misterul meu pentru tine nu are leac,
ar fi o greșeală să mă-ndrăgești;
Îți spun deschis, eu nu mă prefac:
sunt femeia fatală, să te ferești!

Meniul amorului meu e cumplit.
Să-ți spun? Cin’ se pune cu mine-i nebun!
N-am inhibiții când e de iubit,
o lume întreagă pot să răpun!

Alege-ți oricare din măștile mele:
Cu buzele-mbăt, îmbăt din cuvinte,
îi sunt navetă oricui către stele,
pe cine iubesc, îl las fără minte.

Armele noastre nu sunt egale. 
Când e vorba de-amor, nimic n-am matern: 
Bărbații mă văd ca pe femeile slabe,
dar eu reprezint Femininul Etern!

Scopul meu e să tronez în iubire.
Ca Isis, mă văd doar iubind! 
Nu sunt miloasă cu nimeni din fire,
eu din iubire pot să ucid...

Dacă misterul meu pentru tine nu are leac,
din cale, totuși, vreau să te-abat
și-ți spun deschis că nu mă prefac:
Sunt femeia ce duc la pierzare orice bărbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg