sâmbătă, 30 aprilie 2016

De la ferestrele mele


fereastra camerei
la câțiva metri monitorul calculatorului
două întredeschideri spre lume
scaunul ce mă deplasează de la una la alta
eu punându-mi mintea cu ele
calificându-le
convenind că una îmi dă o perspectivă reală a virtualului
cealaltă o imagine virtuală a realului
notez impresii
uneori încântat
alteori dezamăgit
acum dezorientat
mintea mă întreabă dacă mulțimea imaginilor
îmi dă senzația întregului
dacă observ că timpul meu e altul 
diferit de timpul din fiecare fereastră
dar știu că sunt un credul
și mă las să caut mai departe
să mă istovesc inutil 
tot mai departe de mine
întru conturarea a sumedenii de ipostaze
privind viețuirea 
reflectată în ferestrele prin care sunt și eu privit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg