joi, 16 iunie 2016

Du-mă departe


te știam demult
disperare
pasăre de pradă cuibărită în nori
nu te văzusem
dar m-am temut de tine
de cruzimea ta
de atrocitatea cu care îți chinui victimele
răpunându-le

te știam
auzisem despre tine
dar tu erai pasăre de înalt
eu un mergător neînsemnat
nu aveam cum să ne întâlnim
deși ai faima că violezi spații separatoare
aeriene
terestre
acvatice
cu gheare neîndurătoare
și plisc necruțător

de o vreme te văd survolând
îți simt apropierea 
însetată
desfrânată
înfometată

atâta îți cer
când o să mă ai
du-mă departe
cât mai departe
astfel ca nimeni 
să nu audă strigătele slăbiciunii mele
să nu vadă carnea și sângele din care-s făcut
să nu știe ce voi fi avut în suflet și în gând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg