joi, 20 octombrie 2016

Îmi amitesc că trebuie să uit


Imaginea Anja Bührer photographer and digital artist

izolat stingher în al trupului cuib
clădit firav într-o râpă de lut
gândesc la cele pe care vreau să le uit
deși curând va fi să mă mut

sunt umbre confuze și fără contur
care-ncearcă să amintească de mine
stând nevăzute de jur îmrejur
reverberându-mi imagini de sine

dincolo de limitele trupului meu
concomitent departe și-aproape
ceasornicul timpului  instantaneu
tace resemnat cu limbile moarte

totul se-ntâmplă doar la mine în minte
când nu gândesc nimic nu mai este
neînțelese uitări și aduceri aminte
mă duc în adânc mă-nalță pe creste

lucruri pe care nu le-aud nu le văd
în mine dor viu sonor în culori
și misterioase oglinzi mă-ntrevăd
zâcând pe pământ plutind peste nori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg