sâmbătă, 28 octombrie 2017

Fizica neînțeleasă

Imagine sursa net
toamna este un sfert din tot timpul unui an
acasă e un volum restrâns din nesfârșirea spațiului
împreună ar fi să-mi definească traiectorii și viteze ale locomoției
promoție unică a propriei ființări

pare o fizică simplă
dacă toamna nu mi-ar fi mai mult decât timp
dacă acasă ar fi numai un areal al viețuirii
dacă mișcarea ar fi doar o deplasare din loc în loc

de aceea adesea  pot ieși din lăuntrul legilor ferme ale fizicii
care oricum mă constrâng și nu-mi permit să le sfidez
și atunci toamna reușesc să ies din toamnă
acasă fiind pot pleca de acasă
mă pot mișca fără să mă mișc 
să rămân locului atunci când mă mișc
făcând fizica neputincioasă în a-mi măsura
traiaiectoriile, timpul și vitezele
imperfectă în perfecțiunea ei
mie tot mai neînțeleasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg