luni, 23 aprilie 2018

Depărtări

Danilo Martinis

depărtările sunt margini de mine pe care nu le-am atins
solzi de nopți și de zile acoperindu-mă pe-ntreg necuprins
ecouri strigându-mă-n valuri din al străfundului vremii abis
galactice torțe de spațiu rămase cu jarul vremii nestins

vă voi ajunge vreodată în mine pe voi mereu depărtări
eșuate epave de gând în nisip de-ndelungi căutări
voi afla cine sunt dincolo de tainele risipitelor zări
în adâncul de maluri care se surpă în mii de-ntrebări

voi depărtări centrifuge care-mi puneți privirilor stavili
care spargeți infinitul în atât de finite multiple imagini
și-nghițiți cunoașterea lumii în tomuri de cuvinte pe pagini
exilați-mă-n negura voastră lipsită probabil de margini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg