marți, 19 martie 2019

Eliberare din robia libertății

De când inelele de ani circular vicioase 
mi-au logodit trunchiul în arhimedică spirală 
ecoul de trecut pe tobogan străbate 
o tot mai lungă cale ce a ajuns astrală. 

Retina și timpanul au început să prindă 
memorii-n depărtarea de dincolo de mine. 
Din real și spațiul și timpul de rutină 
își pierd din absolutul injectat în vine. 

Distinctivul eu cu contururi ferme
ca m-a decupat din tot ce mă-nconjoară 
separându-mă ermetic în propriile caverne 
își pierde consistența și parcă dă să moară. 

Robia libertății ce mi-a fost rost și crez 
îmi descleștează cătușele de simțuri
ca din oglinzi de mine să pot să evadez
în lumini eterne lipsite de-orizonturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg