joi, 2 ianuarie 2020

Colivia întunecată

Poem din 1977
în colivia mea nu vine vreodată cineva 
n-ademenesc cu ode minciuni sau altceva
universul tot mi-e-n suflet și în gând
 nu mă aude nimeni atunci când râd sau plâng

pe colivia mea nu las păsări să se-așeze 
să nu le deprind zborul când stau ca să viseze
mă bântuie în schimb roi de țânțari și muște
din porii plini de sânge încercând să guste

din colivia mea las totuși să se-ntâmple 
zmee de idei de gânduri și cuvinte
strigăte-n oceanul de tăceri târzii 
ce se vor întoarce ecouri din pustii

colivia mea - o lumânare aprinsă
în gratii de-ntuneric și umbre este prinsă
nu are nevoie de apă sau de vânt
se stinge de la sine și-mi va fi mormânt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg