vineri, 10 ianuarie 2020

Dă-mi mâinile

Dă-mi mâinile neliniștilor tale
Mâinile pe care doar în vis ți le-ating
Când singur pe plajele lumii astrale
Nestingerit disperarea pot să mi-o strig

În a palmelor mele capcană de seară
Tremurând de emoție spaimă speranță
Te topești ca zăpada în primăvară 
Redevii o iluzie lipsită de viață

Știi-vei vreodată ce furci caudine
Departe și-aproape gându-mi frământă
Ce mă leagă și ce mă desparte de tine
Cât de înaltă îmi ești și cât de adâncă

Când e acuma și când e demult
În ce limbă mi s-a tradus amintirea
Unde-i surzenia în care te-ascult
Ce oglinzi îmi îneacă la tine privirea

Vei recunoaște amprentele mâinii
Care tandru aura ți-au descântat
Fără să-ți atingă nici gura nici sânii 
Când în cerul tăcerii te-au adulat

Dă-mi mâinile inima-n ele s-o pun
Să o simți cum respiră și bate-n adânc
Să vezi sorii din mine atunci când apun
Și cum eternitatea te poartă în gând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg