duminică, 23 august 2020

Timpul insomniilor: Cealaltă privire

Imaginea - Alfred Kubin 
Peretele dinspre răsărit al camerei mele,
acest opac zid al plângerii neputințelor,
acest obstacol al privirilor, ascultărilor și așteptărilor,
acest oblon al prezentului în contra perspectivelor temporale,
aecst imediat terifiant al tuturor posibilităților gestante,
acest perete dinspre răsărit al camerei mele
mi-a întredescis surprinzător o fereastră latentă,
strălucitoare până la refex și transparență,
prin care am întrevăzut zorii 
asemenea pudorii femeilor conștiente de farmecul lor,
am recunoscut zarea infinitului pe care nu o mai văzusem vreodată
am atins pragul unui portal către eternitate,
recunoscând în același timp că mă aflu, ca de obicei,
 în fața peretelui dinspre răsărit al camerei mele.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg