sâmbătă, 22 februarie 2020

Iubește-mă

(Poem din ianuarie 2013, revizuit)
La muzeul Dali, Figures, iulie 2019
Te rog, frumoaso, să ieși din poezie,
să-mi vii în brațe să te pot simți,
să te strâng la piept cu frenezie,
să te sărut și-n fine, să ne putem iubi.

Te-am făurit acolo, printre pajiști
alegând scântei din praful de lumină
și-am consultat mulțime artiști
să poți să fii cum ești, zurlie și senină.

Te-am alcătuit și bună și frumoasă,
metafore și rime-am migălit,
dar niciodată nu te-am adus în casă,
inima, bătând, să vezi ce a tânjit.

Iubește-mă și tu venind din poezie,
citește-mi despre tine cuvinte ce am spus,
scoate-mă discret din vis și fantezie,
fă-mă să te simt, să simt că nu-s apus.

Recită-mi cum te-am zămislit dintr-un eres,
învățăm împreună pentru noi a iubi,
te-ntoarce mai apoi acolo, în strofe și vers,
a tuturor să rămâi și-a nimănui să mai fii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg