miercuri, 22 iulie 2020

Abstractizarea realității

după o idee de Martin Heidegger
s
Salvador Dalí - surrealism 1948 free photo
mi se întâmplă iar
și nu am febră nu aiurez
în față nu am sticlă nu am pahar
nu sunt drogat și nici nu visez

lucrurile din jur 
cunoscute
consistente și fără cusur
dintr-o dată mi se par abătute
tot clare însă fără propriul volum
doar mulțimi de-aparențe
dispuse de jur îmrejur
amintiri cu știutele fețe
care sunt dar nici că mai sunt
totuși ființându-mi abstract în priviri
și-n minte căci le știu de demult
ca prezenturi devenite îmbălsămate muriri
ca realitate goală pe care o văd și-o ascult

și nu sunt drogat nici nu visez
în față nu am vreo sticlă sau vreun pahar
febră nu am deci nu aiurez
dar să scap de viziunea aceasta e în zadar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg