vineri, 16 martie 2012

Începe ziua

 


înalță-te solar în căldură și lumină
până sus pe piscul amiezii,
fii atentă la pâlcurile de nori care te pot rătăci,
la bolta albastră
(mai sus aerul tare dispare și-ncepi s-amețești),
apoi coboară încet la poalele înserării,
ia cina, te îmbăiază,
învelește-te-n noapte,
împodobește-te cu vise senine.

Începe ziua fără mine…
escaladeză munții,
tăvălește-te-n iarba proaspăt cosită,
fă-ți coronițe de flori,
învăluie-ți trupul în roua transpirației
(ai grijă să nu răcești când te mângâie aerul proaspăt și transparent),
apoi te scaldă în ape de cristal și lumină.

Începe ziua fără mine…
te du, nu privi înapoi,
croiește-ți drum fără temeri,
(nu-ți asculta durerile, ci numai chemările),
nu te opri, te du,
te du…
încrede-te-n tine,
iubește și te lasă iubită.

Ia cu tine lumina mea,
zborul meu, zilele și nopțile mele,
sufletul meu,
ia-mi și amintirile și așteptările și gândurile
(ai loc acum pentru toate,
te vei debarasa de ele treptat pe măsură ce vor crește și se vor înmulți ale tale)
și du-te, te du…

Începe ziua fără mine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg