sâmbătă, 29 decembrie 2012

De astăzi ning


am visat frumos
cu arătări iubite și senine
în vreme bună
venite dintr-un timp fără de timp 

se făcea că din neant iubirea
îmi face iar semne prietenoase
că inima e în pulsare nouă
că primăvara-nseamnă veșnicie

îmi părea că raiul nu este năzuință
că sunt în el 
că el mă poate face atât de bun
încât griji să nu-mi mai vină

nu mă durea nimic
mă lăfăiam în toate
și toate se-adunau firesc în mine 

am visat frumos
dar m-am trezit
îmi este frig
privesc uimit în jur
cum peste lume singur
ning
încep să mă aștern

Un comentariu:

  1. Am descoperit o oaza de frumusete si emotie aici! Va multumesc, imi permit sa ma retrag adesea uitand de era gaciala care cuprinde sufletele!

    RăspundețiȘtergere

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg