luni, 14 ianuarie 2013

A venit vremea


A venit vremea să încep a mă muta
să-mi găsesc găzduire prin contururile pe care
le-am zămislit de-a lungul zidului de timp
în spațiul interior vieții mele

câteva plantații de gând
copii
șiruri de cuvinte 
mai multe iubiri

fiecare lăsate prin anotimpurile mele
cu gândul că-mi voi face 
cândva
până înaintea ultimului apus
locuința-muzeu a devenirii mele

mă uit în jur
nu sunt suficiente elemente
din care să-mi făuresc ultimul vis

câteva plantații de gând
copii
șiruri de cuvinte
mai multe iubiri 

mă resemnez
pun visul deoparte
mă descompun
pentru ca părți din mine
să-și poată găsi vremelnic
adăpost contra uitării

în câteva plantații de gând
copii
șiruri de cuvinte 
mai multe iubiri

va trebui să mă grăbesc
vremea uitării deja adie
se anunță lungă
și necruțătoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg