duminică, 3 martie 2013

Coroane de nori


Pe cer 
vântuite coroane de nori 
penetrate de raze din soare
clipesc cu ochii înotându-mi din zori
spre apusuri ce-așteaptă în zare

Pe cer 
vântuite coroane de nori 
penetrate de lumini dinspre stele
ascult și mă las cuprins de fiori
să-nceapă concertul de iele

Pe cer 
vântuite coroane de nori 
penetrate de frici și-ndoială
îmi ies sau îmi intră prin pori
albe ca neaua negre ca smoala

Pe cer 
vântuite coroane de nori 
penetrate de vis și speranță
îmi vin sau ele îmi sunt apriori
sădite să-mi crească din viață 

Pe cer 
vântuite coroane de nori 
penetrate de roiuri de gând
devin dintr-o dată în mine culori
căutând pentru ele cuvânt

În pădurea de nori m-adâncesc
privesc din pământ gregar
în mine erupe un dor nebunesc
să cresc să mă-nalț ca Icar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg