miercuri, 26 iunie 2013

Identificare


de unde m-am desprins să fiu
unde mă îndrept ca să dispar
întrebări univoce care prescriu
răspunsuri multiple-n pustiu

cum mi-am găsit un contur
prin timpul ce curge amorf
și-n spațiul atât de impur
risipit nonșalant prin relief

nu-mi văd izvorul de vise
de sub stânca de ancestral
străvechile mele premise
m-au expulzat în univers sideral

rătăcit prin păduri de-ntrebări
defrișez doar un strat de adânc
mă duce gândul în zări
mă poartă pașii-n pământ

fascinant mi-e conturul uman
sub efemera sa frumusețe
sufletu-mi geme banal
sufocat mereu de-aparențe

plec, ori vin, ori sunt dus
în zări de umbre și nori
e răsărit sau apus
taine condensate-n vapori

întrebări univoce pășesc
spre neantul de răspunsuri confuz
de unde sunt luat să trăiesc
ce moarte îmi cântă-n auz

Un comentariu:

  1. O existenta care se exprima intr-o multitudine de forme. Bogata in insasi esenta ei.

    RăspundețiȘtergere

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg