luni, 15 iulie 2013

Orizont


m-am mutat departe
undeva în zare
sub orizont
acolo-s de știut
m-am săturat să-mi stau mereu în cale
să mă agăț de clipă la bine și la greu
aici
acum
mereu

prezentu-i o redută doar pentru miopi
momentele se bat neîncetat în piuă
un vârtej aiuritor frumos
traiectorie prin noapte și prin ziuă
mă poartă-n labirintul unui cerc vicios

lațul lui „aici” și nodul lui „acum”
incită simțuri și dorințe
ispitele devin momeli ce-ascund cerințe
deturnați sunt pașii de imperative
uși grele ferecate spre orice perspective

am decis ca în acest prezent
să mă fac simțit fiind mereu absent
m-am exilat din lumea ce gândul mi-l abate
undeva în orizontul ce pare-a fi aproape

cu cât veniți spre mine
cu-atât sunt mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg