luni, 5 august 2013

Alegere (1)


visele-mi devin mai des credibil clare,
realitatea asta devine însăși vis,
mințile-mi se pierd în altă contemplare,
în conexiuni străine simțurile mi-s,
oști noi de încercări se conturează-n zare,
spațiul se distorsionează în alt abis,
cronometrele au altă calibrare...

sunt tras la sorți de-acum de alte lumi,
revendicat pe undeva în univers,
rătăcit nebun printre viziuni
constat că singur eu n-am avut un mers...

dar dac-ar fi s-aleg dintr-un vis o lume
sau din lume de-aș alege-un vis,
locul și momentul fără nume
ar fi acela-n care în brațe m-ai cuprins,
ai închis ochii ca să mă vezi mai bine
atunci când fiecare formă ți-am atins
ș-am descoperit o altă lume-n tine
în care cer exil cu sufletul deschis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg