duminică, 25 august 2013

Mi s-a părut


azi mi s-a părut posibil ca lumea
să dispară pur și simplu din mintea mea
să uit dintr-odată de ea
să nu mai știu nimica despre existența sa

azi mi s-a părut probabil ca în trei zile lumea să uite 
că i-am fost partener, un simplu grăunte
că am trecut zeci de ani prin ea de la șes până-n munte
că de la munte la șes alături de ea am numărat minute
ș-am văzut destule - văzute-nevăzute -
puncte, puncte, puncte

azi mi s-a părut că mă trezesc dintr-un vis
pe care l-am trăit și chiar l-am admis
ca fiind viața mea în al ei cuprins
și c-am străbătut un întreg catharsis

azi mi s-a părut dar m-am deșteptat
m-am pus pe umblat
de lume salutat
cred c-am re-înviat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg