sâmbătă, 24 august 2013

În transă


luminile se sting câte una numărând alte clipe
simt amorțirea somnului care mă cheamă-n adâncu-i
valuri de liniște unduie lin ca niște albe aripe
uitarea mi-o las pe cer licărind nimănui 

m-am trezit pe granița lumilor în transă-mbrăcat
nu știu de-i apusul ori răsăritul în zare 
aștept să-nțeleg de-s venit sau plecat
dacă sunt musafir sau sunt gazdă pe pragul ce doare

sunt fie pierdut, fie câștigat la jocu-ntâmplării
destinul meu pare că încă nu s-a decis
într-o parte-s talazuri înalte-ale mării
în cealaltă nisip din deșertul care a ucis

nicicând n-am trăit așa dualitatea în mine
iubesc și urăsc, m-aprind și mă sting
mă prăvălesc și mă-nalț pe traiectorii de șine
în tăcere de moarte viața zadarnic mi-o strig

valuri de liniște unduie lin ca niște albe aripe
uitarea mi-o las pe cer licărind nimănui
luminile se sting câte una numărând alte clipe
simt amorțirea somnului care mă cheamă-n adâncu-i


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg