vineri, 2 august 2013

Spațiu și timp


doar în mișcare e viață

încerc să mă mișc
să mai răzbat prin spațiu și timp

să-nțepenesc de-acum e un risc
și nu-mi rămâne decât să mă plimb

spațiul e-aicea
îl văd
e un cerc până-n zări
sau o sferă de vreau să renunț la cărări
să zbor și de sus să văd al morții prăpăd
de pământ și de mări

nimic nu se vede
nimic nu se-aude
nimic nu pare cu rost
atunci când este vorba de timp
mi-amitesc doar c-a fost
visez că va fi
și că sunt aici în răstimp

fără culoare
fără miros
e timpul cel ce mă macină-n os
și-i cărare pe cer pentru soare

prin mine răzbat
și spațiul și timpul
sunt eu pământul ce se simte brăzdat
sunt începutul 
dar sunt și sfârșitul
unui gând ce-și face cărare
 vremelnic obsedat de mișcare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg