marți, 3 septembrie 2013

Din toate


Din toate dragostele care mi-au dat sau mi-au tăiat din aripi,
din cuvintele acelea care mi-au spart muțenia în silabe,
din anotimpurile care m-au înzestrat cu frig și rece,
cu bine-rău, frumos-urât ori cu minciună și-adevăr
o să-mi fac un scurt compendiu cu amintiri de neuitat,
o schiță de portret cu care aș vrea să fiu îmbălsămat, 
astfel ca lumea viitoare de m-o găsi ca artefact
(printr-o minune, întâmplare sau cine știe cărui fapt)
să îmi disece vechi uitări din care ar fi să mai țâșnească
dragostele care mi-au dat sau mi-au tăiat din aripi,
toate cuvintele acelea care mi-au spart muțenia-n silabe,
anotimpurile care m-au înzestrat cu frig și rece,
cu bine-rău, frumos-urât ori cu minciună și-adevăr
ce-au putrezit să re-nflorească, au dispărut să dăinuiască.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg